2010/02/19

Internet&eraginkortasuna

Zure hamabost minutuko bidaia horretan, dudarik gabe, publizitatearekin egin duzu topo. Gogora dezakezu…

a) Ze publizitate formatu topatu duzun? (banner, pop-up, spam…)
Bannerrak eta pop-upak ugariak izan dira klasean egindako bidaian. Spamik ez dut topatu, korreora ez baitnaiz sartu.

b) Ze markarekin egin duzun topo?
aski ehunka markekin egin dut topo, baina gogoratzen ditudan artean Alfa, bwin eta Malibú daude.

c) Mezu/edukiren batek zure atentzioa deitu du?
Bai, Alfako pop-up izan da deigarriena, kursorea iragarkiaren gainean jarriz gero, jolastera gonbidatu baitnau. Hala ere, ez dut klik egin horretan eta aurrera jarraitu dut nire ibilbidearekin.

d) Publizitatearen aurrean men egin al duzu? Hau da, banner batek proposatzen zizuna jarraitu duzu, iragarle baten webgunera ailegatu zara?
Bai, Tuenti sare sozialean egon eta Malibúko ekitaldi batera sartu naiz, ‘Radio Maliboom-boom’ izeneko kanpainari buruzkoa dena. Barruan egonda, beste webgune baten sartu naiz eta alde batera utzi dut, nahiz eta lehioa ez zarratu.

Buelta zaitez orain ibili zaren orri edo dena delakoetara. Erreparatu publizitateari. Hor zegoen, ezta?

e) Zure esperientzia hau eta aurrekoak kontuan hartuta, interneteko publizitateaz ze balorazio egiten duzu? Eraginkorra ote da? Asko/gutxi ikusten da? Erakargarria da? Hausnartu honen ingururan beste medioak kontuan hartuta.

Atzera bueltatu eta erreparatu ez ditudan iragarki asko ikusi ditut. Baliteke, nik aurretik ikusitakoak eta oraingoak berdinak ez izatea, interneteko hainbat portaletan minuturo aldatzen baitira.

Interneteko publizitatea era masiboan jasotzen dugula uste dut, inpaktoak asko dira eta beste medioetan gertatzen ez zaidan bezela (telebistan esaterako) ez diet arreta handirik jartzen. Telebistaren aurrean banago, esan dezaket adi nagoela eta anuntzioak ikusten ditudala; interneten, ordea, oso iragarki gutxitan fijatzen naiz, bannerrak eta pop-upekiko nire jarrera pasiboagoa baita.

Bukatzeko, esan dezaket interneteko publizitatea ez dela zeharo eraginkorra, topatzen ditugun anuntzioak oso ugariak direlako.

No hay comentarios:

Publicar un comentario