2010/04/16

Post-test bat egiteko garaia (I)

Publizitate kanpaina baten eraginkortasuna neurtzeko erabiltzen den metodo bat 'post-test'a da. Inkesta honi esker, produktu edo spot batek izan duen arrakasta ikus dezakegu.

Gaurko ariketa, honekin du zerikusia eta hasteko, kanpaina baten aukeraketa egin dut. 'La Casera'k egun egin duen kanpaina oso bitxia iruditu zait, oso gutxitan ikusten dugulako mota honetako spotak. Niri pertsonalki asko gustatu zait eta 'La Casera'k inoiz egin duen kanpainarik originalena eta, era berean, onena iruditu zait.

Kanpainaren datuak:
- Agentzia: Grey Group
- Iragarlea: Orangina-Schweppes
- Produktua: Freskagarria
- Marka: La Casera
- Arloa: Edariak
- Bezeroaren kontaktua: Paloma Aguado Hernández eta Ana Alonso Bahlsen
- Zuzendaritza orokorra: José Antonio González Mediavilla eta Roberto Sánchez Simón
- Sormena: Javier García Monserrat, Jesús Martínez Aniceto eta Nacho Hernández
- Estrategia-plangintza: Ramón Ollé eta Víctor Gutiérrez de Tena
- Kontuak: Lucía Gómez Hortigüela eta Marta Bretón
- Garapen digitala: Alfonso Aznar eta Guillermo Castilla
- Ikus-entzunezko produkzioa: Carmen Orbe eta Juan Torres
- Produktora: Películas Pendelton
- Produktorea: Luis Manso
- Errealizadorea: Javier Fesser
- Arte zuzendaria: César Macarrón
- Argazki zuzendaria: Alex Catalán
- Postprodukzioa: Molinare
- Musika: Rafa Arnau
- Soinua: Filmigranas
- Medio-agentzia: Arena
- Pieza: Spot TV 90"
- Titulua: 'Pedazo invento La Casera'

Xede-taldea 14 urtetik gorako pertsonak izatea erabaki dut, alkoholdun edari bat denez gero, edonork kontsumitu dezakelako. Dena den, 'La Casera'k gazteetan zer nolako harrera duen jakin nahi dut (14 urtetik 30 urtera). Sexuak ez du garrantzia izango, bai emakumezkoak zein gizonezkoak erantzun ahal izango dute inkestari. www.encuestafacil.com web orrialdean inkesta sortu eta email bitartez hedatzea dut xede.

INKESTA
Mesedez, inkesta honi 10 minutu eskeintzea eskertuko nizuke. Zure datuak isilpekoak izango dira eta ikerketa honetarako bakarrik erabiliko dira.

1. Zenbat ordu ematen dituzu telebistaren aurrean egunero?
- Ez dut telebistarik ikusten
- Ordubete edo gutxiago
- Ordubete eta bi ordu artean
- Bi ordu eta hiru ordu artean
- Hiru ordu baino gehiago

2. Gaur egungo freskagarrien iragarkirik gogoratzen al duzu?
- Bai
- Ez

3. Spot horietan iragartzen diren zein markak gogoratzen dituzu?
- Coca-Cola
- Fanta
- Kas
- La Casera
- Pepsi
- Trina
- Aquarius
- Otro (Por favor especifique)

4. Ikusi al duzu spot hau?
- Bai
- Ez

5. Zein markari dagokio?
- Fanta
- Kas
- Aquarius
- Pepsi
- Coca Cola
- La Casera
- Trina
- Ez dakit

6. Gogoratzen al duzu 'La Casera'ko beste iragarkirik?
- Bai
- Ez

7. Beste spot horiekin alderatuta, oraingoa...
- Gehiago gustatu zait
- Gutxiago gustatu zait
- Antzekoa da
- Ez dut aurrekorik ikusi
- Ez dut aurrekorik gogoratzen
- Otro (Por favor especifique)

8. 'La Casera'ko spot berri honen slogana zein da?
- ¡Como mola La Casera!
- La Casera no hay más que una
- Pedazo invento La Casera
- La Casera, probablemente la mejor bebida del mundo
- Otro (Por favor especifique)

9. Gustatzen zaizu 'La Casera'?
- Bai
- Ez asko
- Ez
- Ez dut inoiz edan

10. Zein maiztasunarekin kontsumitzen duzu 'La Casera'?
- Egunero
- Astean 2-3 alditan
- Astean behin
- Hilean behin
- Ez dut kontsumitzen
- Otro (Por favor especifique)

11. Sexua

12. Adina

Inkesta amaitu da.
Eskerrik asko.

No hay comentarios:

Publicar un comentario